μη φεύγεις μη…

Παπακώστα #3

Την τιμητική της, κατά πως φάνηκε είχε η κα Παπακώστα, στη χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής. Λίγο το ότι ήταν η μοναδική βουλευτίνα στην αίθουσα της ολομέλειας, λίγο το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της, λίγο η παροιμιώδης ρητορεία της, συγκέντρωσε τα καλόπιστα και ευγενή «πειράγματα» των συναδέλφων της.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Φίλιππος Πετσάλνικος): Κυρία Παπακώστα, ολοκληρώστε σας παρακαλώ.
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Ζητώ την ίδια μεταχείριση, κύριε Πρόεδρε, που επιφυλάξατε για τους καλούς μου συναδέλφους και ουδεμία αντίρρηση έφερα προηγουμένως.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Φίλιππος Πετσάλνικος): Έχω δώσει και σε εσάς περισσότερο χρόνο. Θα σας παρακαλέσω να ολοκληρώσετε. Έχουμε φθάσει στα οκτώ λεπτά.
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Το γνωρίζω, κύριε Πρόεδρε και προς τα εκεί κατατείνω. Αυτή είναι η πρόθεσή μου και ο στόχος μου. Δεν θα μείνω ες αεί στο Βήμα. Για όνομα του Θεού!
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ: Εμείς θα θέλαμε να μείνετε!
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Σας ευχαριστώ πολύ. Έχω, λοιπόν, την έγκριση του Σώματος, κύριε Πρόεδρε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Φίλιππος Πετσάλνικος): Αυτό ως απειλή μας το λέτε;
(Γέλια στην Αίθουσα)
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Όχι, κύριε Πρόεδρε, ως απειλή. Απειλή συνιστά η πολιτική…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Φίλιππος Πετσάλνικος): Βλέπω ότι η επιθυμία των συναδέλφων είναι να μείνετε πολύ περισσότερο. Ο Κανονισμός δεν το επιτρέπει.

