Κοροβέσης: Απειλούμενο είδος οι πεζοί

Γλαφυρότατος ήταν ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Περικλής Κοροβέσης εξιστορώντας τα βάσανα ενός πεζού, στην προκειμένη περίπτωση του ιδίου, για να διασχίσει ένα δρόμο στην Κυψέλη

ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κύριε Υπουργέ, καταρχήν σας ευχαριστώ για την ευγένειά σας.

[…]

Δηλαδή, είμαι μια κατώτερη φυλή που κάθε οδηγός μπορεί να με μουντζώσει, να με βρίσει.

Θα φέρω ένα παράδειγμα. Μια φορά με κτυπάει κάποιος με τον καθρέφτη και του λέω: «Δεν προσέχεις;» Μου λέει: «Εσύ να προσέξεις, γιατί εγώ έχω αυτοκίνητο»

Τι κάνουμε; Εγώ που μένω στη Κυψέλη για να πάω στο γραφείο μου που είναι εκεί κοντά πρέπει να περάσω πάνω από στρώματα, καρέκλες, καναπέδες. Δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Κατεβαίνω στο δρόμο και με βρίζουν.

Εμείς οι πεζοί είμαστε ένα απειλούμενο είδος.

Κάποιος πρέπει να μας προστατεύσει. Υπάρχουν μέτρα τα οποία δεν τηρούνται. Και δεν είναι θέμα συμπολίτευσης ή αντιπολίτευσης. Είναι τι κάνουμε για ζωή των ανθρώπων που περπατάνε.

[…] Ο άνθρωπος είναι προγραμματισμένος να περπατάει δέκα χιλιόμετρα την μέρα όπως τα σκυλιά.

Και βλέπουμε τώρα με την εμπειρία που έχω από τη Σουηδία ότι βγαίνουν άνθρωποι που περπατάνε δύο ώρες την ημέρα. Τι θα κάνουμε; Είναι και ένα πρόβλημα δημόσιας υγείας

και που να αρχίσουν να μιλάν οι μητέρες με μικρά -του «καροτσιού»- παιδιά. Απέραντη αναισθησία από οδηγούς, κινούμενους που δε σταματάνε για κανέναν, και από παρκαρισμένους που σταματάνε όπου θέλουν (σε διαβάσεις, σε ράμπες, παντού)

